Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

S.O.S. SUPER ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ!!!

Καλημέρα, καλημέρα!!!


Τι κάνετε σήμερα?


Ελπίζω να είσαστε όλες καλά!


Εδώ έχει αφόρητη ζέστη,σε εσάς? Όλο το βράδυ στριφογύριζα,προσπαθώντας να κοιμηθώ...Είναι κανένα τρίωρο που έχω ξυπνήσει, ήπια το πρωινό μου, έκανα το μπανάκι μου και τώρα είπα να μπω να δω τι κάνετε. 


Το πρωί μπήκα στην σελίδα μου στο facebook (http://www.facebook.com/valia.valiasbeauty) (αν θέλετε μπορούμε να τα λέμε και από εκεί!!), και είδα κάποια πραγματάκια για τα οποία νομίζω πρέπει να σας ενημερώσω.


Λοιπόν ακούστε γιατί αφορά 2 διαγωνισμούς που νομίζω ειδικά στον ένα, θα πρέπει να πάρετε μέρος επειγόντως. Ίσως βέβαια να το έχει πάρει το μάτι σας, αλλά εγώ νομίζω ότι πρέπει να ενημερώσω γιατί θα σας χαροποιήσει ιδιαιτέρως εσάς που δεν το έχετε μάθει ακόμα.


Στο θέμα μας λοιπόν: 


1)Γράψτε στο Fanpage της Clinique στο Facebook (https://www.facebook.com/CliniqueGreece) ή στο Twitter (https://twitter.com/CliniqueGreece) το brand του αγαπημένου σου προϊόντος της Clinique και γίνε εσύ μια από τις πέντε τυχερές που θα αποκτήσουν ΔΩΡΟ 11 καλοκαιρινά προϊόντα από τη συλλογή μακιγιάζ “Καλοκαίρι 2012”, αξίας 800€! Ο διαγωνισμός της Clinique ισχύει μέχρι τις 15 Ιουλίου. Στη θέση σας δεν θα καθυστερούσα καθόλου!


και


2)η Biotherm και το Queen.gr σας δίνουν την ευκαιρία να κάνετε δικό σας ένα από τα 5 αντηλιακά Lait Solaire SPF 30: απλά δηλώστε συμμετοχή στον διαγωνισμό και με λίγη τύχη αυτό το καλοκαίρι θα δοκιμάσετε και θα απολαύσετε την μοναδική αντηλιακή φροντίδα της Biotherm!Ο διαγωνισμός αυτός ισχύει μέχρι σήμερα 13/7,γι' αυτό τρέξτε! Η σελίδα για να πάρετε μέρος είναι αυτή: http://www.queen.gr/DIAGWNISMOI/item/54816-kerdiste-5-antiliaka-biotherm-lait-solaire-spf30


Σας γράφω για αυτούς τους δύο διαγωνισμούς γιατί πιστεύω ότι είναι δύο πολύ καλές εταιρίες οι συγκεκριμένες. Έχω δοκιμάσει κατά καιρούς προϊόντα τους και αν θέλετε σε επόμενο post μπορώ να σας πω την γνώμη μου γι' αυτά.


Ελπίζω να σας άρεσε το post μου αυτό και να σας φάνηκε χρήσιμο. Εγώ θα πάρω μέρος σίγουρα!


Πιστεύω να τα ξαναπούμε σύντομα!Μέχρι τότε περιμένω τα σχόλια σας και ότι άλλο θέλετε!Σας περιμένω και στην παρέα στο facebook!

Πολλά φιλάκια :-**

3 σχόλια:

  1. egw prolava mono tis clinique!!!!polu wraio post!!!!filakia :)
    sylvie

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι,πράγματι είναι και οι δύο πολύ ωραίοι διαγωνισμοί αλλά ο ένας ή τελείωνε γρήγορα ή εγώ καθυστέρησα να τον μάθω...
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Οποιαδήποτε γνώμη,θετική ή αρνητική,είναι ευπρόσδεκτη!
    Είσαι και το 1ο μου μέλος!!!!!!
    THANKS!!!!!!!!!!!!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχεις βραβειάκι! Αν θες περασε από το blog μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή